Specificaties 32" HD Ready LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL3403 Zwart Review

Richh 29 augustus 2009, laatste update op 21 mei 2011, 471 views

Philips 32PFL3403 Zwart

Pluspunten

• Mooi
  • Goed beeld
  • Zuinig
  • Alles af te stellen

Minpunten

• Trage reactie afstandsbediening
  • 1x HDMI

Heb de TV nu een paar maandjes in gebruik. Heb deze kunnen krijgen voor 350 euro, in een aanbieding.
De TV heeft een mooi beeld, heb dit getest icm digitenne, een PC en een Wii, en ik heb er geen opmerkingen over. Het beeld vind ik mooi en voor games is er een game-mode. Het beeld Ún het geluid is helemaal af te stellen. Het menu is mooi, de rand rond het scherm word niet snel vies en spiegelt ook niet. Bovendien neemt het toestel maar 130 watt.

Het geluid is redelijk. Ik vind het beter als een klein CRT tv'tje, maar je hoort duidelijk verschil tussen mijn speakers en de tv. De ingebouwde speakers zijn functioneel maar alles behalve bijzonder.

Jammer aan de TV vind ik dat hij maar 1 HDMI aansluiting heeft, maar wat voor mij genoeg is. Het toestel reageert soms erg traag op de afstandbediening. Het grootste nadeel is misschien nog wel het aanzetten van het toestel. Dat duurt echt 10 seconden voordat je eindelijk beeld ziet.

Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop!

Heb jij ook een Philips 32PFL3403 Zwart?