Specificaties Joystick voor de PC - Bekijk alle specificaties

Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. Blauw, Zwart Review

Fox.Mulder 5 juli 2016, laatste update op 5 juli 2016, 1.072 views

Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. Blauw, Zwart

Voledige Review geschreven want dit blok was te klein maar in dat review heb ik een aantal punten besproken die ik wel en niet goed vond zoals instellen van de stick en throtle functionaliteit bouwkwaliteit prijs ergonomie vormgeving noem maar op ik hoop dat dit jullie helpt om te beslissen

Pluspunten

• Looks
  • Verlichting
  • Macro adding

Minpunten

• instellingen
  • groote

Heb sinds kort de x56 in gebruik deze bevalt me wel maar ik mis een paar dingen de instellingen van het programma. Ik heb een half uur moeten zitten om hem in te stellen eindelijk na een half uur kon ik hem proberen in verschillende games nou viel mij op dat de throtle en stick best groot zijn en liggen niet echt lekker in de hand nou krijg je een klein plaatje erbij wat niet veel verschil maakt op de hoogte op de stick en als je dat plaatje gebruikt dan kom je ook niet lekker bij de knop die achter op de stick zit.
Nu over de bouwkwaliteit noem ik dit voldoende want stick en throtle voelen wat plastic aan maar voor de rest goed opgezet alleen wat ik jammer vind is je krijgt 2 groote bakken onder je stick en throtle maar ze zijn wel behoorlijk licht ik ben nu dus verplicht om deze 2 vast te schroeven op mijn bureau want ze bewegen mee als je een te snelle handeling moet maken in bijvoorbeeld Elite Dangerous of Star Citizen.
De belichting op de x56 is niks op aan te merken voledig in te stellen naar jou gemak en hij past dus ook bij elk gaming rig welk verlichting je ook gebruikt.
De prijs van het product vind ik zelf naar mening een beetje hoog in combinatie met bouwkwalitijd en functionaliteit begrijp me niet verkeert wanneer ik zeg functionaliteit dit bedoel ik ermee met het punt dat je dus hem moet vastschroefen en de groote van de spullen mensen met kleine handen zal ik dit product af raden ik heb best grote handen en nog zijn ze te klein om het product lekker op me gemak te kunnen gebuiken ik moet mijn handen nog verplaatsen om bij de meeste knoppen te komen.

Hoop dat dit wat mensen helpt om een beslissing te maken over het product, dit is echter mijn mening over het product ik zal dit product zeker nog wel gaan gebruiken mischien went het allemaal wel.

Foto's sorry voor de kwaliteit ik zal zodra mijn normale camara opgeladen is wat betere foto's toevoegen:

Met vriendelijke Groet
Fox Mulder

Heb jij ook een Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. Blauw, Zwart?

Kan je wellicht een paar foto's plaatsen om het verhaal rond dat "plaatje" wat te plaatsen is wat duidelijker te maken?
tuurlijk kan ik dat wel ik heb een paar foto's toegevoegd op een of andere reden heeft tweakers mijn foto's gedraaid maar je krijgt wel een idee ervan zodra je er naar kijkt
als ik met het plaatje speel kan ik moeilijk met mijn pink bij dat blauwe knopje want hij hangt erboven dus moet ik mijn hand draaien om dat knopje in te drukken.

Met vriendelijke groet
Fox Mulder

[Reactie gewijzigd door Fox.Mulder op 5 juli 2016 10:02]

Vind het geen al te beste review. Slecht leesbaar en redelijk belabberde foto's.
Sorry hoor, maar leer interpunctie. Dat zal dit veel beter leesbaar maken. Verder kan ik hier niet veel uit halen, dus ik riskeer maar even niks op dit product. 3 sterren geven toch wel een redelijk goede indruk over het gevoel.
Sorry, ik ben na 3 regels al afgehaakt met lezen 8)7