Apple iPad mini 4 Wi-Fi 64GB Grijs Review

koentjuh1987 26 juni 2016, 609 views

Apple iPad mini 4 Wi-Fi 64GB Grijs

Nagenoeg gelijkwaardig aan zijn grotere broer de iPad air. Apple heeft weer een pracht product op de markt gezet. Handzaam en soep in gebruik. Kortom top product.

Pluspunten

• Scherm
  • Multitask

Minpunten

• Blijft in verhouding een duur product
  • Niet uitbreidbaar

Voorheen altijd een iPad air gebruikt al werd me die toch te groot voor op de bank. Waar mijn vriendin eerst al een iPad mini 1 had toch ook maar besloten om voor een nieuwe iPad mini te gaan. Omdat ik 16 gb met het oog op de toekomst en volraken van de opslag besloten om voor t 64gb model te gaan.

Tot op heden geen moment spijt. iPad is krachtig genoeg en doet niet onder aan zijn grotere broer de iPad air. De functionaliteiten die de pro met bijv de stencil heeft zouden mooie toevoegingen zijn maar wellicht is dat iets voor de iPad mini 5.

Zoals we gewend zijn van Apple werkt osx lekker soepel en intu´tief. Multitasken gaat prima al is het wel even wennen hoe dat werkt en je echt met een splitscreen kan werken.

Heb jij ook een Apple iPad mini 4 Wi-Fi 64GB Grijs?