Casio Exilim Zoom EX-Z115 Zwart Review

w8woordNewbie 26 augustus 2009, 861 views

Casio Exilim Zoom EX-Z115 Zwart

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goede accu
  • Niet duur

Minpunten

• Macro-stand stelt niet scherp van dichtbij
  • Scroll schakelaar werkt niet lekker

Snelheid en automatiek Score: 2
Batterijduur Score: 5
Handig compact apparaatje, maakt best mooie foto's voor z'n geld.
Meteen mee op vakantie genomen en prachtige foto's genomen en er vanalles mee uitgeprobeerd. Alles werkte naar tevredenheid alleen viel het me op dat de Macro stand niet echt van dichtbij scherpstelt, bij mijn vorige camera's (Kodak en Canon) was dat duidelijk beter. Ook kreeg ik telkens meer het gevoel dat bij het doorbladeren van de foto's op de memory kaart ik telkens opnieuw moest drukken, het schakelaartje reageerde niet elke keer wanneer ik het indrukte.
Direct na mijn vakantie, het toestel was 6 weken oud, heb ik dit gemeld bij Dixons, die dacht dat het aan mij lag maar met zijn showroommodel kon ik wel probleemloos bladeren. Ik kan de camera nu op laten sturen naar Casio die dan gaan kijken of het fabrieks- of bedieningsfout is en in dat laatste geval moet ik de gemaakte kosten betalen terwijl het een splinternieuw toestel is!
Kijk goed uit voordat je deze camera aanschaft.

Heb jij ook een Casio Exilim Zoom EX-Z115 Zwart?

Dit is niet een review, maar een klacht over jouw toestel op basis van je ervaring met een toestel.