Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Blue switches - Bekijk alle specificaties

Ducky Shine 4 MX Blue Dual Led Review

xscept 16 juni 2016, laatste update op 17 september 2016, 177 views

Ducky Shine 4 MX Blue Dual Led

Een erg goed mechanisch toetsenbord voor een scherpe prijs. Heel stevig en typed heerlijk door de Cherry MX Blue switches.

Pluspunten

• hoge kwaliteit Cherry MX switches
  • ... de blauw/rode verlichting is ook erg goed(ik mis RGB niet)
  • stevig gebouwd
  • plug & play

Minpunten

• geen RGB-verlichting, maar...
  • geen polssteun
  • geen usb/audio passtrough

Introductie
Ik was al een tijdje op zoek naar een toetsenbord die er mooi uitziet en ook Cherry MX Blue switches heeft. Na een Cm Storm Mech te heben gehad waarvan drie toetsen niet meer de authentieke klik van Cherry MX Blue hadden een tijdje gewacht en nu viel mijn oog op deze. De witte variant van de Ducky Shine 4.
Waarom dit toetsenbord?
Ik wilde graag een toetsenbord met Cherry MX Blue switches en met wat mooie lichtjes.
Ook trok de exclusiviteit van een wit toetsenbord mij aan.
Het toetsenbord
Het toetsenbord wordt in een solide doos geleverd en je krijgt een keycap-puller en rode WASD-toetsen erbij.

Het toetsenbord maakt gebruik van de bekende Cherry MX Blue switches. Meer info zie http://www.daskeyboard.com/blog/mechanical-keyboard-guide/ (blog van DAS keyboards).

Na het aansluiten van het toetsenbord deed alles het meteen en kon ik de apparte toetsen voor de rekenmachine, verkenner, mail en internet meteen gebruiken.

De verlichting op het toetsenbord is erg goed en alle toetsen worden duidelijk verlicht, zelfs om de toetsen heen. http://www.duckychannel.com.tw/en/ducky-shine-4/ Informatie van ducky en ook alle lichtmodi.
Ik ben erg blij met het toetsenbord en ik raad iedereen aan mechanisch te gaan typen, ik vind het echt geweldig.

PS:
ik heb het toetsenbord gekocht bij de informatique voor 129 euro, daar geld nu een op=op actie op de Shine 4.
Ik hoop dat er niet al te veel fouten in de review zitten.

Heb jij ook een Ducky Shine 4 MX Blue Dual Led?