Sharkoon SATA QuickPort Intern 1-Bay Review

digiguy 8 juni 2016, 118 views

Sharkoon SATA QuickPort Intern 1-Bay

Kan mij alleen maar aansluiten bij de meerderheid die dit een uitstekend product noemen.

Pluspunten

• Mechanische kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• geen

Heb deze al heel wat gebruikt zonder ooit eens een probleem te moeten melden.
Het slotje, eigenlijk alleen voor gebruik op publieke werkplaatsen interessant, is voor mij overbodig, maar laat wel wat modden toe. Deze kan, met wat behendigheid vervangen worden door een inbouwschakelaartje die bvb de +12V lead kan schakelen om hot swap mogelijk te maken. Ook om verlichting of zo te bedienen zolang de inbouwdiameter niet meer dan zo'n 12mm bedraagt.
Al met al een veel beter product dan Sharkoon's andere dergelijke artikelen.

Heb jij ook een Sharkoon SATA QuickPort Intern 1-Bay?