Logitech RX300 Premium Optical Mouse Review
Deze muis gebruiken wij zakelijk.
De muis voelt zeer stevig en solide aan en tot nu toe (meer dan 2 jaar in gebruik) is er nog geen enkele van kapot gegaan.
Het scrollwieltje loopt mooi licht en ook de zijwaartse beweging van het scrollwieltje is opvallend licht. (erg prettig!)
De muis is niet al te zwaar en reageert op de meeste oppervlakken prima.
Erg storend vind ik dat deze muis nét iets te klein is en de randen niet mooi zijn afgewerkt.
Als je een muis zoekt om af en toe mee te "muizen" voldoet deze prima.
Zoek je een muis om intensief mee te werken, dan zou ik liever ergens anders naar uitkijken.
Pluspunten
solide fijn scrollwieltje nauwkeurig
Minpunten
slechte afwerking Te smal
Eindoordeel
Deze muis gebruiken wij zakelijk.
De muis voelt zeer stevig en solide aan en tot nu toe (meer dan 2 jaar in gebruik) is er nog geen enkele van kapot gegaan.
Het scrollwieltje loopt mooi licht en ook de zijwaartse beweging van het scrollwieltje is opvallend licht. (erg prettig!)
De muis is niet al te zwaar en reageert op de meeste oppervlakken prima.
Erg storend vind ik dat deze muis nét iets te klein is en de randen niet mooi zijn afgewerkt.
Als je een muis zoekt om af en toe mee te "muizen" voldoet deze prima.
Zoek je een muis om intensief mee te werken, dan zou ik liever ergens anders naar uitkijken.
De muis voelt zeer stevig en solide aan en tot nu toe (meer dan 2 jaar in gebruik) is er nog geen enkele van kapot gegaan.
Het scrollwieltje loopt mooi licht en ook de zijwaartse beweging van het scrollwieltje is opvallend licht. (erg prettig!)
De muis is niet al te zwaar en reageert op de meeste oppervlakken prima.
Erg storend vind ik dat deze muis nét iets te klein is en de randen niet mooi zijn afgewerkt.
Als je een muis zoekt om af en toe mee te "muizen" voldoet deze prima.
Zoek je een muis om intensief mee te werken, dan zou ik liever ergens anders naar uitkijken.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech RX300 Premium Optical Mouse?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Eigenlijk is er niks zo persoonlijk als een muis, dit zijn gewoon basic modellen gericht op "iedereen"
Verder een beetje een afzeik review, met slechte afwerking.. want je legt niet goed uit waar je negatieve eigenschap "slechte afwerking" op slaat
Je had ook een korte review kunnen geven dus zonder dit verhaaltje etc.
Verder een beetje een afzeik review, met slechte afwerking.. want je legt niet goed uit waar je negatieve eigenschap "slechte afwerking" op slaat
Je had ook een korte review kunnen geven dus zonder dit verhaaltje etc.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn