Specificaties Bedrade muis met PS/2 aansluiting en 800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech RX300 Premium Optical Mouse Review

StudioCascade 12 augustus 2009, 308 views

Logitech RX300 Premium Optical Mouse

Pluspunten

• solide
  • fijn scrollwieltje
  • nauwkeurig

Minpunten

• slechte afwerking
  • Te smal

Deze muis gebruiken wij zakelijk.
De muis voelt zeer stevig en solide aan en tot nu toe (meer dan 2 jaar in gebruik) is er nog geen enkele van kapot gegaan.

Het scrollwieltje loopt mooi licht en ook de zijwaartse beweging van het scrollwieltje is opvallend licht. (erg prettig!)

De muis is niet al te zwaar en reageert op de meeste oppervlakken prima.
Erg storend vind ik dat deze muis nét iets te klein is en de randen niet mooi zijn afgewerkt.
Als je een muis zoekt om af en toe mee te "muizen" voldoet deze prima.
Zoek je een muis om intensief mee te werken, dan zou ik liever ergens anders naar uitkijken.

Heb jij ook een Logitech RX300 Premium Optical Mouse?

Eigenlijk is er niks zo persoonlijk als een muis, dit zijn gewoon basic modellen gericht op "iedereen"

Verder een beetje een afzeik review, met slechte afwerking.. want je legt niet goed uit waar je negatieve eigenschap "slechte afwerking" op slaat ;)

Je had ook een korte review kunnen geven dus zonder dit verhaaltje etc.