Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone SE 64GB Grijs Review

mlohnen 30 mei 2016, 924 views

Apple iPhone SE 64GB Grijs

Voor mensen die een kleine complete smartphone willen is dit een goede keuze. Het is voor het eerst ook een redelijk 'betaalbare' iPhone.

Pluspunten

• Acuuduur
  • Camera
  • Vormgeving

Minpunten

• Prijs (wel betaalbaarder, maar kan altijd goedkoper)
  • Erg gesloten eco-systeem
  • Gezeur om origineel laadkabeltje

Je leest veel dat het scherm niet zo goed is (flets e.d.) maar zelf ervaar ik dat totaal niet, ik vind het een duidelijk en helder scherm.
Als ex-Windows Phone bezitter mis ik wel het doorscrollen, misschien dat Apple nog eens een keuze kan inbouwen of je per pagina of onder elkaar door wilt scrollen met de icoontjes?
De accu gaat onwijs lang mee, ik doe bij redelijk intensief gebruik toch bijna 2 hele dagen met de batterij.

Heb jij ook een Apple iPhone SE 64GB Grijs?