Specificaties 18,4" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 8930G-644G50BN Review

odiboy 7 augustus 2009, laatste update op 7 augustus 2009, 934 views

Acer Aspire 8930G-644G50BN

Pluspunten

• Goede balans in de hardware
  • Groot scherm
  • Veel waar voor je geld

Minpunten

• De multi-media touch knoppen aan de linkerkant vind ik onhandig.

Ik heb de laptop gekocht als vervanging voor mijn desktop. Ik heb die desktop nog wel, maar ik wilde wat meer bewegingsvrijheid hebben zonder aan rekenkracht in te boeten.

Ik game: goede videokaart en een scherm met een grote resolutie waren dus een vereiste. Ik vind het feit dat het een 18,4" scherm is positief; Voor mij is het namelijk echt een desktopvervanger. Anderen zullen de laptop wellicht erg groot vinden. Bijkomend voordeel is echter ook dat er een echte numpad op het toetsenbord zit.

Verder wilde ik een dual core processor, minimaal 4 GB ram en Blue Ray. Deze laptop is eigenlijk de goedkoopste die aan alle eisen voldeed.

Processor, geheugen, beeldscherm en videokaart zijn allemaal op optimale prijs-kwaliteit geselecteerd. Dit betekent dat je voor 900 euro een goede gaming laptop hebt met blu-ray.

Heb jij ook een Acer Aspire 8930G-644G50BN?

Hmm de specificaties van de laptop geven mij meer informatie dan deze review.
Kijk nog even bij wat andere reviews om op een aantal onderwerpen te komen die je kan bespreken.
Oftewel leuk begin, maar nog zeker geen review!

Bekijk deze maar even:
Nette review van een laptop

[Reactie gewijzigd door PaulBloem op 7 augustus 2009 11:19]