Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium Review

Basbs 22 april 2016, 196 views

Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium

De Surface is ideaal voor kleine dingen op te zoeken of om hem snel even mee te nemen ipv een laptop.

Pluspunten

• helder scherm
  • redelijke accu tijd
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• kan soms wat traag zijn

De microsoft surface is een super handige tablet, je neemt hem makkelijk overal naartoe, hij is ligt, dun en kan vrijwel dezelfde dingen als een laptop. Voor snelle dingen op te zoeken, kleine bestandjes maken is de surface prima voor.
Door het optionele toetsenbord kan je wat grotere bestanden ook nog makkelijk maken en krijg je al veel meer een ''laptop'' ervaring met de tablet.
Het scherm van de tablet is helder en scherp maar net te klein om er uren achter te kunnen werken.
De camera's op de tablet zijn prima voor Skype en om een snelle foto te maken om bij een mail of bestandje mee te sturen.
Wil je grotere documenten maken, intensief gebruik maken van internet om spullen op te zoeken dan kies ik toch voor een laptop. In mijn geval gaat het met een laptop toch allemaal net iets makkelijker en sneller.

Conclusie: Als je aan het twijfelen bent tussen een laptop of deze tablet zou ik gaan kiezen voor een laptop. Voor de zelfde prijs heb je een zeer mooie laptop eventueel ook met touchscreen en vaker ook met betere specificaties.

Heb jij ook een Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium?