Specificaties 10,2" (1024x600), 160GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Samsung NC10-KA06 Review

Sander 29 juli 2009, laatste update op 29 juli 2009, 624 views

Samsung NC10-KA06

Pluspunten

• Prima accuduur
  • Scherm goed leesbaar, ook bij slecht licht

Minpunten

• Klein touchpad
  • Scharnieren worden snel slap

Deze laptop gekocht voor vakantie en mobiel gebruik icm Vodafone UMTS kaartje. Hiervoor voldoet hij prima, het is een degelijk apparaatje dat zijn werk gewoon goed doet, zelfs een beetje fotobewerking is prima te doen op vakantie oid. Voor mij was de accuduur van 6 uur doorslaggevend bij de aankoop, op dat moment was de Asus 1000HE nog niet beschikbaar (welke met 8 a 9 uur toch alweer veel beter is).

Enige nadeel dat ik nu echt merk bij de laptop is dat de scharnieren nu al slapjes beginnen te worden. Dit kan echter ook komen doordat ik gewoon beter gewend ben bij mijn andere IBM laptop(s). Daarnaast is het kleine touchpad niet ideaal, maar zodra ik langer ga werken pak ik er toch een muis bij.

De bijgeleverde hoes is niet om over naar huis te schrijven, je kunt de oplader er niet in meenemen en hij beschermt ook niet echt, omdat hij erg dun is. Een betere is voor een prikkie online te krijgen.

Heb jij ook een Samsung NC10-KA06?