HTC Magic Wit Review

Zpeed 27 juli 2009, laatste update op 27 juli 2009, 585 views

HTC Magic Wit

Pluspunten

• UItstekend OS, goede bouw kwaliteit

Minpunten

• accuduur: iedere nacht aan de lader

Ik durf te stellen dat Android zelfs beter is (en zeker potentieel beter is) dan iPhoneOS, omdat het minder "locked" is dan het Apple OS voor mobiele telefoons. Background apps, installeren van andere images maken het echt een hobby phone.

De telefoon zelf is natuurlijk een combi van een rechtoe-rechtaan telefoon met Android en je koopt eigenlijk Android met een Magic eromheen. Maar het werkt perfekt en is erg leuk met de online diensten van Google, als je er geen bezwaar tegen hebt om alles te delen met Google. :)

Maps met Latitude (en niet als web app :), GMail push, kalender en kontakten. Werkt allemaal prima.
Ik durf te stellen dat het ding als viral marketing werkt, je wil dat collega's en vrienden er ook een kopen, zodat je als groep kunt GTalken, mailen en Latituden. Het is echt een social phone, da's leuk. En je went er snel aan!

Telefoon is een van de beste telefoons die ik tot nu toe gehad heb (iPhone, Arena, WinMo, etc). Zelfs na een paar weken ben je nog constant aan het spelen met het ding, en dat is een goed teken.

Camera is voldoende voor een phone (dus als secondaire camera), foto's zijn makkelijk te mailen of up te loaden naar Picasa vanuit de telefoon. Enkele voorbeeld foto's hang ik onder het review.

Enige wat nogal krap is is de accuduur. Je moet wel iedere nacht opladen als je ermee speelt en zo nu en dan ook nog eens telefoon krijgt.

Verder prima so far!

Update: een paar buiten foto's toegevoegd.

Heb jij ook een HTC Magic Wit?

Reviews door de redactie

"Telefoon is een van de beste telefoons die ik tot nu toe gehad heb"

Welke was dan de beste?

[Reactie gewijzigd door Philflow op 27 juli 2009 09:37]

Een van de beste betekent dat er meerdere goede telefoons zijn die ik heb gehad. Tot de beste telefoons die ik zelf gebruikt hebt reken ik de iPhone 2G en de Magic. Mijn WinMo mobieltjes reken ik er dus niet toe.
Welke van de twee het "allerbeste" is laat ik aan anderen over, dat is niet zo belangrijk. Ze doen alletwee bepaalde dingen erg goed, het ligt eraan waar je naar op zoek bent.
RiCkii1989: Voor zover ik weet is er geen minimale lengte voor reviews en dit is wat ik erover kon bedenken. Wil je meer weten, post het hier dan schrijf ik erover. :) Ben maar een amateur reviewer natuurlijk.

Heb wel wat toegevoegd waarom ik vind dat het Android OS beter is/kan worden dan Apple's poging, vooral het runnen van background apps en het installen van andere images maakt het een hobby telefoon. In dat opzicht is het OS gewoon beter, terwijl het niet onderdoet voor iPhone kwa gebruiksvriendelijkheid.

Ik ben al heel lang geen telefoonverkoper meer, wat ik schrijf is wat ik er prive van denk....
Beetje kort of niet?

Je zegt dat Adroid beter is dan het Iphone OS.
Waarom is hij beter?
Ik vind dit een beetje een loos verkooppraatje.. ;)