Specificaties 10,6" (1920x1080), Win 8.1 Pro, WiFi - Bekijk alle specificaties

Microsoft Surface Pro 2 128GB Zwart Review

Hodor 1 april 2016, 194 views

Microsoft Surface Pro 2 128GB Zwart

Een goed product voor wat hij moet kunnen doen. Ik heb hem 2dehands gekocht waardoor hij prijs/kwaliteit zeer aantrekkelijk was.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • touch & pen
  • snel

Minpunten

• Klein scherm

Heb een upgrade gedaan van een Surface RT naar een Surface Pro 2, omdat de pro versie een volledige Windows versie draait en veel sneller is.

Een pre was dat ik photoshop en manga studio kon gebruiken. Dit is jammer een beetje tegen gevallen doordat het scherm vrij klein is. HIervoor zou ik liever de Pro 3 aanschaffen met zijn 12 inch scherm. Verder draait hij alles goed en ik kan er zelf wat spellen op spelen! _/-\o_

Heb jij ook een Microsoft Surface Pro 2 128GB Zwart?