Sony Xperia E4 Zwart Review

semvheuvelen 4 maart 2016, laatste update op 4 maart 2016, 102 views

Sony Xperia E4 Zwart

Je kan beter krijgen ook geen lollipop update

Pluspunten

• Accu duur
  • Prima scherm
  • Processor
  • Weinig bloatware

Minpunten

• Hele goedkope bouw
  • Trage camera
  • Wifi wel verbonden maar geen internet connectie
  • Sony slechte service
  • Geen update naar lollipop

Opzich goede telefoon ben alleen niet blij met de wifi die er steeds uitvalt
Ook vind ik de bouw heel goedkoop en trage camera daardoor vind ik hem te duur voor wat jenkrijgt je kan beter krijgen denk ik dan
Ook waardeloos is dat er geen lollipop update voor is of komt

Heb jij ook een Sony Xperia E4 Zwart?

Wat verwacht je eigenlijk precies bij een smartphone van 130 euro? Samen met enkele Lumia's is dit volgens mij een van de betere telefoons in die prijsklasse.
Daar sluit ik mij bij aan. Hij geeft aan dat de prijs-kwaliteitverhouding niet goed is (te duur voor de kwaliteit). Ik ben dan vooral geinteresseerd in de motivatie achter deze uitspraak. Voorlopig nog niet review waardig.
Wel want de wifi is echt slecht die geeft wel aan dat ie verbonden is maar heeft geen internet dan wat echt niet aan mijn eigen wifi ligt. Voor 130 is er echt wel beter te krijgen want deze krijgt geen eens lollipop update blijft ook heel weinig geheugen over ik had liever lg spirit gekocht
Het is trouwens ook niet hele slechte telefoon maar dat zijn echt dingen dat ik denk bagger ook de service van sony was super slecht toen ik om hulp vroeg met de wifi wilden ze me niet eens helpen en ben ook geen sony fan meer aangezien mijn sony tablet er gewoon spontaan mee ophoud heb hem nog geen half jaar en ook daar willen ze me amper bij helpen