Sony Xperia Z2-tablet WiFi 16GB Zwart Review

semvheuvelen 4 maart 2016, laatste update op 4 maart 2016, 126 views

Sony Xperia Z2-tablet WiFi 16GB Zwart

Zeer onbetrouwbaar

Pluspunten

• Super snelle processor veel ram geheugen
  • Prachtig scherm
  • Waterdicht kan ermee douchen
  • Goed voor gamen
  • Ps4 remote play
  • Lollipop update
  • Mooie camera
  • Genoeg geheugen

Minpunten

• Tablet valts soms uit en geeft geen teken van leven meer pas na een week weer
  • Onbetrouwbaar
  • Batt gaat snel achteruit
  • Brede randen
  • Lollipop update neemt veel geheugen in das dan wel jammer,

Ben er zeer ontevreden over de tablet valt soms uit start niet meer op en laad dan ook nie meer heb hem week nie gebruikt toen wou hij wel weer aan
Sony geeft ook grote mond als ik ze opbel vind dit echt slecht en vooral de tablet
Dit verpest gewoon de goede specificaties ik was super blij en tevreden met de tablet tot dat dit gebeurde dit heeft mijn vertrouwen in sony totaal verpest

NIET KOPEN MENSEN ZEER ONBETROUWBAAR
Vooral sony service

Heb jij ook een Sony Xperia Z2-tablet WiFi 16GB Zwart?

- Ga terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht
- Claim je garantie
- Wacht de reparatie af
- Schrijf nu pas een review

of

- Ga terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht
- Claim je garantie
- Wacht het vervangend exemplaar af
- Schrijf nu pas een review

Nu kun je gewoon een maandag ochtend model hebben, niet representatief voor het product zelf en niet review-waardig. Gaat het met een vervangend exemplaar ook weer mis, dan heb je allicht een punt. Verder vind ik anderhalve zin aan uitleg ook niet echt kwalificeren voor 'review'. ;(
Het is van mycom veiling garantie is verlopen en sony helpt niet dus heb geen keuze dan het er gewoon mee te doen en sowieso is het gewoo belachelijk dat hij er zomaar mee ophoud en sony nog grote mond geeft tegen mij als ik ze opbel een tablet hoort dit soort problemen niet te vertonen en anders is het gewoon bagger meerdere mensen hebben dit probleem