Specificaties 32GB SDHC, 0,609 per GB - Bekijk alle specificaties

Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB Review

Tjiwa 3 maart 2016, laatste update op 3 maart 2016, 316 views

Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB

Beste prijs/kwaliteit high speed SDHC kaart op de markt!

Pluspunten

• Snelheid van 80MB/s Write en 90MB/s Read
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• Niet het meest mooie etiket

Ik zocht voor mijn nieuwe DSLR een nieuwe SD kaart omdat mijn oude Class 10 kaart de camera niet meer bijhield. Burstopnames lieten soms wel 10 seconden op wachten voordat ze op de kaart geschreven waren.

Dit komt voornamelijk omdat ik in RAW schiet.

Daarom zocht ik naar een nieuwe SD kaart. Na een zoektocht kwam ik uit op een Lexar, een Samsung en deze Kingston.

De Kingston won vanwege de prijs, de 10 jaar garantie, en de snelheid van 80MB/s Write, en 90MB/s Read.

Heb jij ook een Kingston SDHC UHS-I U3 Card 32GB?

Heb je destijds ook een snelheidstest gedaan? Hoe accuraat was deze?