Kazam Trooper 450L Zilver Review

Jantje2000 27 februari 2016, 202 views

Kazam Trooper 450L Zilver

Het is een mooie telefoon, maar de kleuren zijn wel anders dan je in bijvoorbeeld Samsung telefoons ziet. Ook heb je regelmatig dat de telefoon niet precies klikt waar hij wilt, maar dat hij een cm ervandaan klikt. Ook reageert de telefoon slecht als je hem langer achter elkaar gebruikt

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slechte kleuren
  • Batterij is snel leeg
  • Heeft weinig drivers

M'n mobiel was de dag ervoor kapot gegaan en daarom ging ik de volgende dag een nieuwe telefoon kopen. Ik was op zoek naar een goedkope telefoon. Op internet had ik ook al even gekeken en ik wist eigenlijk al zeker dat het de Kazam zou worden tenzij ze die niet in de winkel hadden liggen. Die hadden ze dus wel in de winkel liggen en daarom vertrok ik er trots mee naar huis. M'n vorige scherm was 4" en ik vond dat ik al een behoorlijke vooruitgang maakte. Thuis opende ik het doosje en ik vond keurig een oplader, oordopjes en natuurlijk een telefoon. Maar toen kwam de afknapper. In die tijd was ik behoorlijk verslaafd aan CoC. Dat was dan ook het eerste wat ik er op zette. Maar de kleuren zijn heel anders dan op de vorige Samsung telefoon. Nadat ik een weekje gespeeld had was ik inmiddels wel gewend aan de kleuren en toen hinderde het ook niet meer. Daarna kwam ik op het idee m'n telefoon te rooten. Ik vond de telefoon niet super lekker werken, dus ik bedacht dat dan maar een ROM moest installeren. Mijn oude telefoon was een Samsung Galaxy S3 mini, maar die was moeilijk te rooten. Ik had het idee dat deze Kazam wel te rooten zou zijn. Maar niets lukte. Ik heb op xda gekeken en towelroot gebruikt, maar het lukte allemaal niet. Alles wat ik op internet gevonden heb werkte gewoon niet. Maar gelukkig blijft de telefoon gewoon werken zonder root. En na een maand kwam de grootste ergernis. Momenteel is de telefoon niet meer op te laden via het stopcontact. Het enige wat ik nu nog kan is de telefoon opladen via de PC. Ik vond het een mooie telefoon, maar hij heeft jammer genoeg een aantal mankementen.

Heb jij ook een Kazam Trooper 450L Zilver?