MikroTik CRS109-8G-1S-2HnD-IN Review

ranarick 24 februari 2016, laatste update op 24 februari 2016, 585 views

MikroTik CRS109-8G-1S-2HnD-IN

Voor bedrijf waar ik werk besteld, instellen is even wat andere koek dan de gemiddelde router maar met wat logica en doorkijken prima in te stellen. Wifi signaal haalt het overall in het gebouw waar tegen onze vorige oplossing dit niet deed.

Pluspunten

• stabiel
  • alles instellen zoals je wilt
  • goede beveiliging
  • touch display
  • Zeer goed wifi signaal
  • Goede support site en wiki voor al je vragen

Minpunten

• Geen mounting beugels bijgeleverd, wel te bestellen

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5

Wifi signaal haalt het overall in het gebouw waar tegen onze vorige oplossing dit niet deed. Voor de wifi is ook het beheer zeer goed gedaan waardoor je een duidelijk overzicht kunt krijgen van hoeveel data er doorheen gaat.

Ook is de winbox software zeer fijn om de settings te veranderen met ook de optie om accounts te maken die enkel kunnen meekijken en niks kunnen veranderen.
Dit is handig zodat er een handje collega's toch kan zien of alles loopt zonder dat ze bij de settings kunnen komen.

Heb jij ook een MikroTik CRS109-8G-1S-2HnD-IN?