Specificaties 600W (80 Plus Bronze), semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Sharkoon WPM600 Bronze Review

jandeman023 17 februari 2016, 252 views

Sharkoon WPM600 Bronze

mooie voeding met genoeg wattage voor mijn systeem.

Pluspunten

• prijs
  • uiterlijk
  • weinig/geen geluid

Minpunten

• krast snel

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
De voeding gekocht omdat deze niet heel duur was maar wel een redelijk hoog wattage heeft en goed aangeschreven is. Ik heb deze voeding custom gesleeved. Dit ging redelijk makkelijk, de pinnetjes kon ik er gewoon met twee nietjes uit drukken. Ben erg blij met de keuze van deze voeding ook voor de rode en zware accenten op de voeding. Het wattage is genoeg voor mijn systeem en heb er verder geen klachten over. Ik raad deze voeding zeker aan en is waard voor je geld. Alleen aan de achterkant van de voeding heb ik al een aantal krassen zitten omdat het zwarte verf wat op de voeding zit redelijk snel krast. Dus doe wel voorzichtig met deze voeding.

Heb jij ook een Sharkoon WPM600 Bronze?