Digitech HDX-1000 Review

RumajaNewbie 1 juli 2009, 1.007 views

Digitech HDX-1000

Pluspunten

• Ik heb de zwarte uitvoering, ziet er strak uit, goede support en doet meer als dan dat ik verwacht had.

Minpunten

• te weinig USB poorten

Geluidskwaliteit Score: 3
Nadat ik eerst zoekende ben geweest en ik de site http://www.huubmons.nl/nmt/ van Huub Mons heb bezocht, heb ik dit apparaat aangeschaft. Er zijn ontzettend goede sites en andere informatie bronnen over dit apparaat te vinden.

Ook de info op Tweakers.net was redelijk.

De prijzen waren zo'n beetje overal gelijk. Ik heb hem bij Informatique aangeschaft.

Echt een gaaf apparaat waar ik steeds weer over verbaasd ben wat er allemaal mee kan.

_/-\o_

Heb jij ook een Digitech HDX-1000?

Reviews door de redactie

Totaal geen review!

Je mist een review van onderdelen van de mediatank, wat het kan, wat het doet etc. alleen dat het leuk is is iets anders ;)

Positief: zwarte uitvoering, doet meer dan ik verwacht had. Dit is geen positieve eigenschap. je kan beter zetten "hij doet dit terwijl dit niet gespecificeerd is"
negatief: te weinig usb poorten, dat kan maar zelf denk ik dat het niet bedoeld dat je het als tank gebruikt, dus interne HD ;)
Ja ik bedoel idd het menu, ik heb er naast de interne hd nog 2 externe hd's aan hangen, de HDX moet ze blijkbaar eerst "laden"en dat duurt vreselijk lang. Nadat ze geladen zijn gaat het dan weer wel redelijk snel. Dus al met al tevreden
Nee, deze review lijkt nergens op, ikzelf heb ook een HDX100, ben er over het algemeen erg tevreden mee maar is bv tenenkrommend traag :+ . terwijl je te weinig usb poorten makkelijk kan omzeilen met een usb hubje!
Ik heb er ook al een tijd een. Ook erg tevreden. Maar wat is er zo traag dan? Wil je een film sneller bekijken?

Of bedoel je de menu structuur?
Je moet hem met de afstandsbediening besturen en als die als een idioot heen en weer springt dan wordt je er ook niet vrolijk van. Ik heb een HTPC gehad en daar zat speciaal een, instelbare, vertraging in de menus omdat je anders bv door het denderen van een knop al 6 dingen had laten uitvoeren voor je je vinger er af had kunnen halen.