Canon LP-E6 Review

Nomad 5 februari 2016, laatste update op 12 februari 2016, 78 views

Canon LP-E6

Erg fijne accu. Heb er 5 van in totaal. Maar 2 daarvan heb ik al bijna 4 jaar en hoewel mijn camera ze ondertussen omschrijft met 1 rood balkje, doen ze het nog altijd erg goed!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • goede capaciteit
  • prima prijs/kwaliteit

Minpunten

• aanschafprijs?

Met de oudste 2 accu's heb ik in totaal 160.000 foto's gemaakt en nog steeds doen ze ruim 2000 foto's per accu!
Ze zullen vast iets minder geworden zijn in die 4 jaar, maar niet dusdanig dat ik het kan merken of er rekening mee moet houden.
Ze laden in ongeveer 2 uurtjes op, dus ook op dat gebied niets te klagen.

Ik heb beperkte ervaring met nep-varianten, maar gezien deze originele het dus nu al 4 jaar uithouden zie ik geen reden om voor nepperds te gaan...deze originelen zijn hun geld goed waard.

Aanrader dus. Ze worden hier nog dagelijks gebruikt.

Heb jij ook een Canon LP-E6?