Aukey Quick Charge oplader PA-U28 - tot 75% sneller Review

Balance 28 januari 2016, laatste update op 28 januari 2016, 864 views

Aukey Quick Charge oplader PA-U28 - tot 75% sneller

Prima lader die Quick Charge 2.0 ondersteund. Goed gebouwd en laden gaat erg snel.

Pluspunten

• Qualcomm Quick Charge 2.0
  • Voelt stevig, goede kwaliteit
  • 5V, 9V en 12V ondersteund
  • Laad erg snel

Minpunten

• Beetje groot

Vandaag de Aukey PA-28U, voluit de AUKEY 18W USB Wall Charger with Qualcomm Quick Charge 2.0, binnen gekregen voor 15,95 van Bol.com.

Eerst gebruik beviel goed, m'n al best wel oude LG G2 ging in 30 minuten van 40% naar 74%. Na een uur zat ie op 100%, dus ik gok dat een volledige laadbeurt ongeveer anderhalf uur kost, wat ik best netjes vind.

De lader ondersteund alle USB apparaten, maar met Quick Charge 1.0 of 2.0 laad hij een stuk sneller en vaak ook op hogere voltages (hij ondersteund 5V, 9V en 12V op respectievelijk 2, 2 en 1,5 ampere).

Je krijgt er een prima USB kabel van 1.0m bij. Het laadblokje zelf is vrij groot en voelt goed en stevig aan.

Al met al een prima aankoop :).

Heb jij ook een Aukey Quick Charge oplader PA-U28 - tot 75% sneller?

Ik heb hem ook van bol.com, gekocht voor mijn Moto G4, werkt super.