Specificaties router, 1x 100Mbps switch - Bekijk alle specificaties

Sitecom DC-227 Review

TheFug2Newbie 22 juni 2009, laatste update op 22 juni 2009, 884 views

Sitecom DC-227

Pluspunten

• modem only

Minpunten

• Wordt iets warmer dan ouder model.
  • Heeft geen bevestigings gaten/punten.

Beheerbaarheid Score: 3
Ik had eerst de DC-223, maar deze DC-227 geeft mij nu een betere ADSL verbinding met Telfort, ook dankzij de instrukties van een reviewer hier, die mij de ontbrekende info, voor het goed werken, nu kompleet heeft gemaakt,
Het is best wel lastig, om nog een losse modem te vinden, wat ideaal is, als je bv. ook VoIP goed wil laten werken.
Toen ik eenmaal de "modem only" had ingeschakeld, en DHCP uit had, had ik behalve internet, nu ook het SIP/VoIP goed werkend, Bedankt, mede reviewer !
Snelheid van m'n ADSL is tov van de DC-223, ook veel beter !
Ik vind de DC-227 een aanrader voor iedereen, die zorgeloos, zonder Route of NAT problemen wil zijn..
De DC-227 wordt volgens mij alleen iets warmer dan de DC-223, maar dit scheeld maar weinig.
De router functie doet mijn 301 D , dit is een VoIP Dect basis station, die dus een router onboard heeft, daarachter heb ik nog 2 switches, en een los WiFi AP okk van Sitecom, WL130.

Heb jij ook een Sitecom DC-227?

Waarom heb je een andere modem gekocht? De modem van Telfort is toch ook prima in bridged mode te gebruiken zodat je een VOIP-router er achter kan gangen?
Heb zelf de Zyxel modem in bridge geplaatst met een Draytek erachter, zonder enig probleem
Misschien, is het een goed idee, de komma-toets, iets minder vaak, te gebruiken?
Het Zyxel modem traint gewoon heel slecht in - Nu ik de Sitecom dc 227 heb, gaat dit veel beter, Het WiFi N - of de gewone mode - werkte ook slecht met m'n internet radio's die ik via WiFi in mijn huis gebruik.
Voor mij is de DC-227 een hele verbetering.
Ik vertouwde erop dat Telfort mij een goed ding zou leveren - maar de DC-227 is gewoon beter in mijn ogen - en nog goedkoop ook, voor z'n 40 Euro
Wil je de Zyxel goed werkend hebben dan moet je zoveel via de telnet poort instellen - daar wordt je niet goed van - ik van nature nogal lui - ik verwacht dat iets (bijna) meteen goed werkt
De DC-227 is zo iets dus - ik hoop ook niet dat ie mijn Netgear DM 111 achterna gaat dat was pas een pruts ding !
Ik heb ook een dc-227 gekocht, wil enkel internetten maar krijg het niet aan de praat.

Mijn provider is telfort.'

Hoe moet ik het configurereren?