Dirt Devil Spider M607 Review

Bobbreede 22 januari 2016, 343 views

Dirt Devil Spider M607

Ideaal instap model ter ondersteuning van je luiheid! Zonder gekheid, hij maakt goed schoon, gaat braaf door totdat ie leeg is en dan moet je soms even zoeken. Gelukkig gaat ie lang mee en pakt ie zo je hele kamer of zelfs je huis!

Pluspunten

• Gaat overal onderdoor (als het hoog genoeg is)
  • Accuduur
  • Pakt goed de randen mee
  • Geen probleem met korte hondenharen

Minpunten

• Lange laadcyclus (4 uur)
  • Blijft soms ergens onder vastzitten

Energieverbruik Score: 5
Voor de mensen die op zoek zijn naar een diepte review staan er een aantal goede hier op Tweakers.
Voor de snelle beslissers, koop dit ding!
:*)

Voor de prijs van ¤84,00 hoef je 'm echt niet te laten liggen. Installatie is zo gepiept, alleen het opladen duurt 4 uur. Daarna heb je een apparaat dat goed schoonmaakt, soms 5 keer hetzelfde stuk, maar andere stukken nooit zal vergeten 8)7 Het is een kwestie van op de grond, aanzetten en hij gaat! Hij gaat niet over randen heen, dus til 'm af en toe op om bijv. naar de keuken door te gaan. De woon- en eetkamer pakt ie bij mij in één moeite door. Reservoir zit soms wat snel vol, dat komt vooral als ie ergens komt waar ie nog niet eerder is geweest (onder kasten/banken).

Da's soms wel een nadeel, onze banken zijn op bepaalde punten net wat lager en dan wil ie zichzelf nog wel eens vastrijden. Wij zetten 'm alleen aan als we thuis zijn i.v.m. de honden, dus wij zijn er altijd bij om 'm weer te bevrijden. Mocht je 'm aan willen zetten als je er niet bent, test het dan even van te voren.

Hij zuigt erg goed, met korte honden haren heeft ie geen enkele moeite, evenals met andere stof/zand e.d. Lange haren willen wel eens vast blijven zitten maar de borstels heb je zo los en daarmee kun je de lange haren ook gemakkelijk verwijderen.

Verder vind ik de bouwkwaliteit boven verwachting. Het reservoir is er makkelijk uit te halen, het filter is af te spoelen, de borstels zien er na twee weken dagelijks gebruik nog goed uit. Daarnaast wordt er een reserve filter en twee reserve borstels meegeleverd. De stootrand is voorzien van een rubber 'kussen' dus die zie ik ook niet snel beschadigen.

Ook maakt hij beduidend minder geluid dan een stofzuiger. Als ik niet geconcentreerd aan het luisteren ben heb ik er geen moeite mee als hij rond rijdt. Tijdens een tv of serie zal ik 'm niet snel aanzetten. Een vergelijking maken vind ik moeilijk.

Ik denk dat je qua prijs/kwaliteit niet beter kunt vinden!
Dus mocht je geïnteresseerd zijn, twijfel niet langer en koop dit ding, het gaat je zeker goed bevallen!
:*)

Heb jij ook een Dirt Devil Spider M607?

Leuke review, heb hem zelf ook. Na ruim een jaar nog geen enkel onderdeel hoeven vervangen, dus dat zit wel snor. Filter is trouwens ook prima met de normale stofzuiger schoon te krijgen :+