Epson WF-3620DWF Review

Borry 17 januari 2016, laatste update op 17 januari 2016, 814 views

Epson WF-3620DWF

Goede printer voor een goede prijs en doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Dubbelzijdig printen
  • Dubbelzijdig scannen en kopiŽren
  • Losse inktcasettes

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Aangezien de drum van mijn laserprinter aan vervanging toe was en een inktjet printer bijna net zoveel kost als een nieuwe laser-drum ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe printer.

Ik ben bij deze printer terecht gekomen omdat ik er een zocht die dubbelzijdig kon scannen, printen en kopiŽren en een Lan aansluiting had.
Ook was de prijs van de inkt van doorslag gevend.
Originele inkt is vrij duur maar er worden genoeg alternatieven aangeboden voor een goede prijs.

Printer ziet er goed en stevig uit en zat in een stevige doos.
Installeren van de software met de bijgeleverde CD ging probleemloos maar duurt wel lang omdat hij naar allerlei updates zoekt en installeert.
Software is duidelijk en goed te gebruiken.
De printer is soms een beetje rumoerig maar dat deed mijn oude laserprinter ook.
Als alle instellingen zijn gedaan werkt de printer zeer snel.
Hij start snel op en een printopdracht vanaf de PC gaat ook snel, ook dubbelzijdig.
KopiŽren gaat ook erg goed, als je meerdere pagina’s dubbelzijdig wil kopiŽren gaat dit erg snel en de pagina’s worden ook weer op volgorde gelegd zoals ze zijn ingevoerd.
De print kwaliteit is nagenoeg net zo goed als op mijn oude laserprinter.

Ik ben zeer tevreden over deze printer.

Heb jij ook een Epson WF-3620DWF?