Samsung 850 EVO 250GB Review

codentaco 12 januari 2016, laatste update op 12 januari 2016, 336 views

Samsung 850 EVO 250GB

De prijs is wat aan de hogere kant, maar het is elke cent waard.

Pluspunten

• Snelheid
  • Verpakking
  • Software

Minpunten

Ik kocht deze SSD voor mijn nieuwe PC. Het mocht wat kosten, dus wilde ik ook niet besparen op een SSD en gaf ik wat meer geld uit voor de Samsung 850 Evo. Ik ben erg blij met mijn beslissing. In de verpakking zit onder andere de SSD (uiteraard) en Samsung magician software (hier kom ik op terug). Het is fijn van Samsung dat ze geen onnodige 'anti-staticbags' erbij doen, want dat is compleet onnodig. De SSD ziet er gaaf uit en voelt gewoon goed, geen rare fratsen. Het installeren verschilt natuurlijk per case, het is gewoon een 2,5" drive. De Samsung Magician Software is wat deze SSD geweldig maakt. Het optimaliseert je SSD compleet en is simpel te gebruiken. Zoals ik al zei zit dit meegeleverd. Op het gebied van snelheid laat deze SSD ook geen steekje vallen. Extreem snel, en tot nu toe (twee maanden) nog nul problemen mee gehad.

Heb jij ook een Samsung 850 EVO 250GB?

Meer advertenties