Specificaties 37" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips Cineos 37PFL9603 Zwart Review

case13x1955Newbie 16 juni 2009, 1.397 views

Philips Cineos 37PFL9603 Zwart

Pluspunten

• Perfect beeld, perfect geluid, goede gebruiksaanwijzing. Goede ondersteuning door de Philips-site.

Minpunten

• Geen

We hebben de 37PFL9603 gedurende enkele maanden in huis. Aangesloten op de HD-decoder van ZIGGO geeft deze televisie een fantastisch beeld. Dit komt mede door het upscalen van de "normale" zenders In eerste instantie leek ons Ambilight een overbodige feature. Als we het echter uitzetten, missen we iets. De hoeveelheid aansluitmogelijkheden is ruim voldoende. Als je een DVD-speler aansluit volgens de gebruiksaanwijzing, is er geen sprake van vertraging tussen beeld en geluid. De update-mogelijkheid van de firmware is zeker een pré. De geluidskwaliteit is voor de bouwwijze van LCD-scherm uitstekend te noemen. Het is zelfs beter als als van onze oude kast. De instelmogelijkheden van deze televisie zijn legio. De instelmethode die beschikbaar is bij de eerste keer inschakelen zal voor de doorsneegebruiker ruim voldoende zijn. Na enige tijd kijken hebben we alleen de kleurverzadiging iets bijgesteld. Kortom: Ook een perfecte oplossing. De adviezen gegeven op de diverse fora komen goed van pas. Neem zeker de moeite om ze door te lezen. Er staan ontelbare tips op, die zeker de oplossing voor individuele problemen kunnen zijn.

Heb jij ook een Philips Cineos 37PFL9603 Zwart?

Ik heb dit toestel nu ook al sinds het EK van 2008 en ik ben er ook zeer tevreden mee! ( je moet toch een beetje stijlvol voetbal kijken! ;) ) Ik verbaas me nog steeds over de diepe en heldere kleuren en de aansluitingen waar er genoeg van zijn in tegenstelling tot sommige andere tv's!
Je review zou wel wat uitgebreider kunnen met bijvoorbeeld foto's, een inleiding, kopjes, enz.!
Aangezien er genoeg moois over deze super tv te vertellen is! :)

[Reactie gewijzigd door Flemming17 op 16 juni 2009 20:38]

Je moet me niet kwalijk nemen hoor maar dit is toch geen review. Lees onderstaande review eens door en probeer het opnieuw. Er is zat over te vertellen en zeker interessant voor meerdere hier ( waaronder ik ). ;)

productreview: Sony Bravia KDL-40E5500 review door Han van Vilsteren
Misschien niet zo'n uitgebreid verhaal, maar toch wil ik even bedanken dat je het hebt gedeeld.
Is deze TV het nog steeds waard? Ik kan hem voor 500 euro 2de hands krijgen.

Maar natuurlijk heb je voor dat geld ook al een splinter nieuwe.

Maar deze heeft ambilight ghehe.