LG BD370 Review

BdijkgraafNewbie 14 juni 2009, 2.858 views

LG BD370

Pluspunten

• Goede upscaling
  • mooi design
  • snel

Minpunten

• USB aan de voorzijde

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Ben erg bij met dit spelertje, vooral door toevoeging van de Youtube mogelijkheid. Erg leuk om het nu in de woonkamer in het groot te zien.
Upscaling van de dvd's is erg goed, geeft mooiere kleuren en alles lijkt scherper door de HDMI aansluiting.
Heb zelf een HD-ready plasma, dus 1080i is de maximaal haalbare resolutie voor mij, maar ben zeer te spreken over de kwaliteit van het beeld en geluid.
Enige aanmerking die ik kwijt wil is de USB aansluiting aan de voorzijde. Deze had van mij aan de achterkant mogen zitten. Nu moet het klepje aan de voorkant, bij gebruik van deze poort, permanent open blijven.
Het aankomende model, de wireless BD 390, heeft 'm inderdaad aan de achterzijde. Ik heb 'm via Pixmania gekocht en bij een Kiala punt opgehaald. Alles is prima verlopen.
Was alleen bij het uitpakken wel verrast dat er alleen een "buitenlands" net-snoer bij zat. Waarschijnlijk dus een Amerikaans model. Gelukkig heeft de speler een "scheerapparaat" aansluiting waardoor ik dit snoer makkelijk kon vervangen. Vreemd vond ik het wel, dus puntje van verbetering zou ik zeggen.
Maar ben verder heel tevreden.

Heb jij ook een LG BD370?

Ik moet in jou review eerst op zoek naar het apparaat waar je een review van maakt. Het spijt me maar zo heeft men er weinig aan. Ik zie echter dat je nieuw bent hier en dat dit je eerste review is, misschien kan je beter even kijken hoe een goede review eruit ziet en kun je hem nog aanpassen.Onderstaande review gaat over een totaal ander product maar zo krijg je wel een indruk wat de bedoeling is. ;)
productreview: Apple iPod Touch 16GB Zwart review door Wiethoofd
Ik ben geen fan van de review opzet van Wiethoofd.

Het lijkt mij handiger echte ervaringen in de review te zetten i.p.v. plaatjes en tekst te plaatsen die strookt met de info op de site van de producent van het apparaat...
Je zegt: 'Heb zelf een HD-ready plasma, dus 1080i is de maximaal haalbare resolutie voor mij'

Ik denk dat je je hier vergist hebt. Een HD-ready tv heeft immers een resolutie van 1280x720 (of 1366x768). 1080i is gereserveerd voor Full-HD tv's.

Ik vind het al erg goed van je dat je eventjes tijd neemt om uitleg te geven over je nieuwe aankoop, maar dit is eigenlijk geen review... Probeer structuur te brengen adhv dikgedrukte kopjes waaronder je een paar regeltjes uitleg geeft.

Om je review te verbeteren, kun je je idd baseren op de prachtige review van Wiethoofd zoals joopata vermeld heeft ;)
Als de USB aansluiting aan de achterkant had gezeten dan had ik een hoop gepruts gehad met m'n USB stick.
En dat "buitenlandse" netsnoer had je waarschijnlijk niet gehad als je gewoon een voor Nederland bestemd produkt had gekocht.
Vraagje: kon jij de firmware gewoon updaten? Bij mij blijft ie dan hangen.

[Reactie gewijzigd door VonFoX op 5 juli 2009 07:59]