Rapoo V700 Review

I5413 31 december 2015, laatste update op 3 januari 2017, 50 views

Rapoo V700

Als je een goedkoop mechanisch toetsenbord zoekt, met lineaire switches . Je het niet erg vind dat de backlicht afwezig is en de Chinese kaihl vertrouwt. Dan kan dit toetsenbord voor jou geschikt zijn.

Pluspunten

• fijn toetsenbord
  • goedkoop
  • Mechanisch

Minpunten

• H toets kapot binnen 3 maanden en toch niet...
  • Geen backlicht

Erg fijn toetsenbord. Lineaire switches lijken op cherry rood. Maar dan van de goedkope, Chinese variant.

Maar na drie maanden deed een toets het niet meer goed (de H) sloeg regelmatig over. Erg vervelend als je stukken typt.....

UPDATE:

Nadat ik hem twee maanden in de kast had staan, ging ik naar de winkel om het probleem te demonstreren. ( had hem die ochtend nog gechekt en toen deed de H het nog steeds niet lekker. )

Aangekomen in de winkel deed hij het plotseling perfect, geen vuiltje aan de lucht.

Sindsdien doet hij het gewoon. Ik denk dat onderweg naar de winkel er een vuiltje is losgeschoten oid. Maar hij doet t nu prima.

Hoewel ik zelf toch wel heelgraag nog een keer zou switchen maar een cherry blue backlight keyboard. Want dat mis ik hier echt wel en cherry blue vind ik echt geweldig.

Lang verhaal kort. Het is een prima instap mech toetsenbord.

Heb jij ook een Rapoo V700?