Specificaties 5.1-set met subwoofer en 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Samsung HT-E5500 Review

dutchnight 22 december 2015, 189 views

Samsung HT-E5500

Gekoct 29-6-2012 in het begin tevreden, kreeg er een bluetooth toetsenbordje bij. Enige minpunt: ARC functie werkt niet icm met Samsung-UE37-D6530-TV. Vanaf begin 2013 alleen maar ellende, bekende productie fout waardoor systemen soms door input kanaal blijven rollen. Samsung kan het niet definitief opgelossen en wiegeren nu verdere support.

Pluspunten

• Beeld en geluid
  • Aanbod aan apps

Minpunten

• Kwaliteit apparaat
  • ARC

Geluidskwaliteit Score: 5
Na 6 maanden begon het apparaat spontaan langs inut kanalen te rollen. Er zijn honderden mensen met dit probleem maar ik kreeg hem terug met slechts een firmware upgrade (onzinnig want hij zit aanhet internet en update spontaan). Probleem was niet weg.

Mijn beklag gedaan en opnieuw ter reparatie. Kwam onverrichte zake terug ze hadden het probleem niet geconstateerd.

De winkel heeft hem op mijn verzoek zelf aan laten staan en zag het ook gebeuren. Weer naar Samsung gestuurd en kreeg hem twee maanden later terug met een nieuw touch paneel.

Het probleem was opgelost... dat wil zeggen na een jaar begon het nieuwe paneel met dezelfde ellende. Weer bij Samsung gemeld en nu weigeren ze support omdat het apparaat al 3 jaar oud is........ Ik zit met een afgeloppeld en onbruikbaar apparaat waar ik veel voor heb betaal die het eigenlijk nooit goed heeft gedaan, meer ter reparatie was dan in gerbuik en nu verschuilt samsung zich achter de garantietermijn.

Kortom nooit meer Samsung voor mij en als je deze will kopen google op "samsung ht-e5500 keeps changing source" combineer met met mijn verhaal over de 0,0 support van samsung nederland bij dit probleem en trek je conclusie.

Heb jij ook een Samsung HT-E5500?

Ik had hetzelfde probleem en heb deze stappen gevolgd om het "op te lossen":

En met oplossen bedoel ik dat het display scherm nog wel info toont, maar niet meer met touch werkt.
Thnx alot.

Jammer natuurlijk dat het zo moet maar ik ga het proberen, dan kan ik weer kijken. Stond op het punt een LG te gaan halen :-)
Ik zal rapporteren of het bij mij ook is gelukt.

[Reactie gewijzigd door dutchnight op 23 december 2015 10:24]

Ik heb er een paar weken geen last van gehad dus touch paneel werkt niet meer maar apparaat is nu wel weer gewoon bruikbaar.

Bedankt RvDalen!