Specificaties 15,6" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus X555LA-DM1677T Review

NijnKonijn 16 december 2015, 913 views

Asus X555LA-DM1677T

Computer gekocht voor op kantoor. Werkt prettig, typt fijn.

Pluspunten

• Dun
  • Full-size Keyboard
  • Full HD scherm
  • Een VGA en HDMI uitgang

Minpunten

• Geen SSD
  • 4GB ram niet genoeg voor mij

Computer gekocht voor op kantoor. Werkt prettig, typt fijn. Ook makkelijk mee te nemen omdat hij vrij dun is. Laptop is mooi afgewerkt. Er zit slechts 1 geheugen slot in van 4gb, die wil ik vervangen door een 8gb in de hoop dat hij nog iets sneller werkt. (Iemand misschien enig idee waar het geheugenslot zit?) Ik vind het een hele goede koop voor deze prijs.

Heb jij ook een Asus X555LA-DM1677T?

Zoekt en gij zult vinden:
Only 4 GB of memory is included, this soldered to the motherboard, but a spare SO-DIMM slot is available through an easy-access trapdoor on the underside.
Een SSD is altijd een aanrader. HDD is ook makkelijk te clonen, zelfs als de SSD kleiner is :)
Thanks, lang gezocht, maar niet gevonden.
Dit is van een X555LA met een iets andere subtype aanduiding, maar zou hetzelfde moeten zijn: https://www.ifixit.com/Gu...041+RAM+Replacement/51978

Zit daar helemaal geen klepje dan?
Ah, ik kreeg dat ding niet open, met geen mogelijkheid, maar niet gezien dat er een plastic dingetje op de schroef zat.