Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Microsoft Wireless Desktop 3000 Review

KLX16 14 december 2015, laatste update op 14 december 2015, 116 views

Microsoft Wireless Desktop 3000

Een combinatie is zo slecht als zijn slechtste eigenschap.

Pluspunten

• Doet moet het zou moeten

Minpunten

• Kleine f toetsen
  • Slijtage letters toetsen
  • Slijtage bekleding muis
  • Slijtage rubber scrollwiel
  • Bediening scrollwiel zijwaards
  • Slecht bereik wireless

Nu na een half jaar gebruik is de combinatie retour gestuurd voor garantie.
Toetsenbord
Binnen een half jaar al slijtage van letters op de toetsen, afbrokkelen letters.
Ik heb daar andere verwachtingen bij. Belangrijkste minpunt van het toetsenbord.
Kleine F toetsen, gebruik F5 is lastig
Muis
Dit is wel het belangrijkste.
Het rubber van het scrollwiel slijt, zie daar rubberdeeltjes, de bediening van het scrollwiel wordt steeds moeilijker, dit doordat je het rubber meer en meer op duwt bij het scrollen.
Er komt steeds meer ruimte, soms scroll je ook een beetje met een zijwaartse beweging, druk, gevolg ook deze druk op het rubber, gevolg niet genoeg scolldruk op onderliggende wiel waardoor het scrollen niet goed gaat. Het directe scrollgevoel is weg. Dit is irritant, het rubber heeft een bepaalde neerwaartse kracht nodig.
Systeem werkt niet goed vandaar slecht. Of waardeloos, het werkt daar is alles mee gezegd. Maar hoe lang nog?

Het zijdelings drukken heb ik nooit aan kunnen wennen. Mis het gevoel van daadkracht.
Ergonomisch niet goed.

Het rubberachtige materiaal van de grip aan de zijkant lost op, en bladdert af, dit al na een half jaar. Ik mag verwachten dat dit jaren mee gaat.
Draadloos
Ik moest de usb sitck vooraan in de pc stoppen, pc staat 1,5 meter van toetsenbord op het bureau, achter in de pc deed het draadloos niet!
Verder
Mijn advies zou zijn niet kopen.

Welke de volgende is ik weet het niet.

Ik had voor AA gekozen wegen alle oplaadbare batterijen deze grote hebben, uitwisselbaarheid.
Ben juist naar draadloos overgestapt wegens verplaatsen toestenbord. Schoonmaken bureau.

Heb jij ook een Microsoft Wireless Desktop 3000?