Specificaties 18,4" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Toshiba Qosmio X500-11Z Review

C. HellingaNewbie 6 december 2015, 94 views

Toshiba Qosmio X500-11Z

De Toshiba Qosmio X500-11Z heelft een Te zwakke kast kast.

Pluspunten

• Prachtig beeldscherm
  • Verlicht toetsenbord
  • Twee drivers.
  • Prima machine voor PhotoShop.

Minpunten

• Zeer zwakke kast
  • Soms zweeft de muziek bij i-tunes.
  • Spanningsplug schiet telkens los

Qosmio X500-11Z heeft een te zwakke kast. Na 18 maanden knapte het beeldscherm eruit. De PC voor reparatie opgestuurd en de diagnoze was een nieuw moederbord. Ik ben bij Olivetti zelf monteur geweest en heb het beeldscherm op houtrot vuller gezet en draad getapt voor montage. Ook de messing moertjes in de kast knapten regelmatig door verharding van het kunsstof. Bij Olivetti hadden we ook messing wielen met een nylon tandkrans die door verharding en verschil in uitzetting knapten. Ik heb nog meer beleefd met deze Toshiba. Overigens doet hij het nog steeds.

Heb jij ook een Toshiba Qosmio X500-11Z?