Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 40 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z333 Review

gnaoot 27 november 2015, laatste update op 27 november 2015, 464 views

Logitech Z333

Prima set met vooral mooie, heldere hoge tonen. Bass valt wat tegen.

Pluspunten

• Heldere hoge tonen
  • Robuust setje

Minpunten

• Bass valt een beetje tegen
  • Storing tweeters bij veel bass

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik heb thuis een Trust Tytan (dezelfde prijscategorie), nu deze set aangeschaft voor op kantoor. Ik ben onder de indruk van het heldere geluid uit de kleine speakers. De bass gaat helaas niet echt diep en voegt op de een of andere manier niet toe wat je (ik) van een subwoofer verwacht. Hoort misschien gewoon bij de prijscategorie, maar de Trust doet dit wel iets beter voor ongeveer dezelfde prijs. Die sub is dan ook groter.

Bij het doen van een frequency sweep merkte ik storing op in de tweeters bij lage tonen, dus het geluid wordt niet helemaal netjes gefilterd. Echter nog niks van gemerkt bij muziek. De Trust heeft overigens hetzelfde euvel, dus misschien hoort dit gewoon bij speakers van dit prijsniveau.

Verder handig dat je een koptelefoon kunt aansluiten op de regelunit, maar jammer dat dit volume vervolgens niet regelbaar is. De kabels zijn wat aan de korte kant, sattelieten halen het maar net tot de zijkant van mijn bureau als de sub op de grond staat.

Mijn conclusie: de Trust kan harder, vooral de bass, maar hou je van scherpe mids / highs en is de bass meer een extraatje, dan is deze logitech set zeker een aanrader.

Heb jij ook een Logitech Z333?