Panasonic Viera TX-L37G10 Zwart Review

Toppe 7 juni 2009, laatste update op 7 juni 2009, 2.476 views

Panasonic Viera TX-L37G10 Zwart

Pluspunten

• Goed duidelijk en strak beeld
  • Geen last van ghosting etc
  • Eenvoudige bediening
  • Goede geluidkwaliteit

Minpunten

• Kan niets bedenken

Zoals jullie van mij gewend zijn, zal ik deze review maken naar mijn wensen, zoals jullie gewend zijn bij de review van mijn nieuwe laptop zie hier

Inleiding, hoe wat en waarneer
Zoals misschien bij jullie bekend werk ik zelf bij de Media Markt, en natuurlijk heb je dan altijd wel een beetje voorsprong op de acties die gaan komen, zo ook de nieuwe 'Vakantie Geld Verdubbelaar' die er toen was op de LCd/Plasma afdeling, en aangezien ik eigelijk wel toe was aan een nieuwe LCD begon de zoektocht.

Mijn eisen
Eigelijk had ik geen eisen op het moment dat de zoektoch begon, de enigste must was een 82cm TV (Mijn oud scherm was 66cm, te klein). Toen ik goed ging vergelijken vielen mij al meteen een aantal dingen op, contrast ratio, response tijd, full hd of hd ready.

Mijn keus was toen gevallen op de Sharp LC32D654, een mooi Full HD scherm in 82cm, toen een collegea mij de Panasonic TX-L37G10 liet zien, alle jezus wat een geil appartaat!

Specificaties
Kijkhoek: 178 Graden
Contrast (Dynamisch): 50.000:1
Aantal pixels: 2.073.600 (1.920 x 1.080) pixels
100 Hz Intelligent Frame Creation
24p smooth film, 24p weergave, deep colour, x.v. colour, motion focus, video ruisreductie
V-Real: V-Real Pro 4
Scan formaten: 525 (480)/60i, 525 (480)/60p, 625 (576)/50i, 625 (576)/50p, 750 (720)/50p, 750 (720)/60p / 1125 (1080)/50i, 1125 (1080)/60i, 1125 (1080)/24p (alleen HDMI), 1125 (1080)/50p (alleen HDMI), 1125 (1080)/60p (alleen HDMI)

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-L37G10 Zwart?

Uw wensen zijn blijkbaar anders dan die van mij :). Iets meer dan specs zouden leuk kunnen zijn, aangezien we dit ook ergens anders kunnen vinden.
ik heb ook zelf lang gezocht voordat ik een keuze maakte voor een tv, en die keus was uiteindelijk ook een panasonic tv uit de TX serie. mooiste zwart wat ik kon krijgen voor mn budget (beste was de kuro serie van pioneer, maar ja, prijskaartje 2x zoveel).

Maareh, in je review staat eigenlijk alleen maar de stats die je ook in de priewatch ziet, en verder dat je in de mediamarkt werkt en dan eerder van acties afweet dan alle andere punters. fijn om te weten.
-waarneer- moet zijn -wanneer-
* * voor de review omdat er moeite genomen is en een bottomline conclusie bij de eigenschappen + en -
Heb deze televisie zelf ook.

het is idd een summiere review. maar hij heeft wel gelijk.

Vind het een geweldig apparaat en kan eigenlijk ook geen minpunten opnoemen..

Kijk er nu al enkele maanden met veel plezier naar.