Nvidia Shield Android TV 16GB Review

vanengelandt 22 november 2015, laatste update op 22 november 2015, 1.221 views

Nvidia Shield Android TV 16GB

Perfecte mediaspeler voor op een 4K TV

Pluspunten

• Razendsnel
  • HDMI 2.0 60Hz ondersteuning
  • Full Kodi Support in 4K
  • Games en Gamestreaming
  • Goede gamecontroller / remote voor Kodi

Minpunten

• geen

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik had al sedert vorig jaar een 4K TV die HEVC en HDMI 2.0 ondersteunde; ik was nu enkel nog op zoek naar een mediaspeler die dit ondersteunde. Ik had al wat android spelers op het oog, maat geen enkel had ondersteuning voor HDMI 2.0 en 60Hz ondersteuning. Toen viel mijn oog op de NVIDIA Shield TV, 200 euro dit leek me te doen maar de extra 50 Euro voor de afstandsbediening vond ik wat veel. Tot midden vorige week een aanbieding van Shield TV met gratis remote, ik heb toegehapt.
Dit toestel is razendsnel, perfecte ondersteuning voor 4K, Kodi, Netflix. Waw dit is het!!! Ik heb in enkele dagen al heel veel plezier beleefd aan dit toestel. Volgens mij wordt dit een hit!

Heb jij ook een Nvidia Shield Android TV 16GB?