Specificaties 140mm diameter - Bekijk alle specificaties

Scythe Ashura Shadow Review

Flaat 21 november 2015, laatste update op 8 december 2015, 181 views

Scythe Ashura Shadow

Zeer goede koeler voor de prijs, ik zie geen reden om een duurdere koeler te kopen zolang dit ding voor 25 euro verkocht wordt. Gelid opgepast, want er is een nieuwe budget koeler koning in town.

Pluspunten

• Koelt zeer goed, zelfs voor overklocked cpu's
  • Zeer stil
  • Hoge bouw kwaliteit
  • Zeer makkelijk te monteren
  • Goedkoop maar geen duurkoop.

Minpunten

• koelpasta in een niet hersluitbaar zakje is maar 1 keer te gebruiken, maar voor deze prijs begrijp ik het

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Edit: Deze koeler was een week of twee erg goedkoop (25 tot 14 euro) ten tijde van schrijven maar nu is hij inmiddels een stuk duurder geworden.Voor de 45 waar hij nu op staat kan je beter opzoek naar een andere koeler

Voor een vriend van me deze koeler gekocht en ge´nstalleerd, ik was opzoek naar een goedkope koeler met goede prestaties. Dat is hiermee goed gelukt want voor 25 euro inclusief verzenden vraag ik me serieus af waar ze de winst vandaan halen.

De montage is zeer makkelijk en een van de betere montage systemen die ik gezien heb.
De fan en de koeler voelen van zeer hoge kwaliteit en zien er strak maar simpel uit, de koel ribben zijn zeer stevig uitgevoerd.

Ik heb geen goede vergelijking kunnen maken omdat er alleen een stock koeler aanwezig was. Voor een goede test zie

Daaruit blijkt hij maar 3% minder te presteren maar minder geluid te makan dan een http://tweakers.net/product/308800/phanteks-ph-tc14pe/ die je 40 euro meer kost. Alleen als de looks van een dergelijke koeler je die 40 euro waard zijn zou ik dat overwegen, anders moet je gewoon dit ding pakken want voor de 25 euro kan ik me geen betere koeler voorstellen.

Heb jij ook een Scythe Ashura Shadow?