Specificaties Draadloze binnencamera + app - Bekijk alle specificaties

Logitech Circle Wit Review

hansenrienekeNewbie 15 november 2015, 140 views

Logitech Circle Wit

Makkelijk hanteerbare camera

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Beeld goed te volgen
  • Magneetveld zeer stabiel

Minpunten

• Geen opslag
  • Vertraging in het beeld

Kwaliteit Score: 4
De camera gebruik ik om kinderen in de kinder opvang in de kinder slaapkamer te volgen. Het beeld is erg goed, door het breedbeeldeffect is er een ruim bereik. Helaas zit er een redelijke vertraging in, zodat je net wat aan de late kant kan reageren. Soms wil je sneller kunnen reageren.
Jammer dat je de beelden niet kan bewaren. Dat zou handig kunnen zijn om de vraag ouders garage van hun kind te kunnen laten zien.
Aangezien ik deze camera gebruik als beeldbabyfoon, vraag ik mij af of anderen dit ongewenst meekunnen volgen. Dit zou ik wel goed willen weten voordat ik de camera permanent zou gaan gebruiken. Zeker ook in verband met de wet op de privacy waar je als professionele kinderopvang aan moet en natuurlijk wil houden.

Heb jij ook een Logitech Circle Wit?