Specificaties Draadloze binnencamera + app - Bekijk alle specificaties

Logitech Circle Wit Review

Fearlessuser 14 november 2015, 165 views

Logitech Circle Wit

Handig apparaat voor de gene die vaak weg van huis zijn.

Pluspunten

• Slaat alleen bewegingen op.
  • Dag samenvatting in 30 seconde.
  • Je kan 24 uur terug kijken
  • Gemakkelijk geinstaleerd.
  • Mooi design.
  • Groot beeld oppervlakte

Minpunten

• Beeld is niet op afstandbestuurbaar.
  • Beeld kwaliteit valt tegen
  • Af en toe offline/niet beschikbaar.
  • kleine wifi radius.
  • Nacht modus kan niet uitgeschakeld worden.

Kwaliteit Score: 5
Ik begon direct met een slechte start omdat de camera viel nadat ik het plastic had verwijderd van de doos. De onderkant viel naar beneden waardoor de camera ook viel. Gelukkig bleef de camera heel en kon ik hem gewoon nog gebruiken.

Al snel kon ik zien hoe de camera geplaatst kon worden en begon ik met de installatie. Nadat ik de App had gedownload verliep dit proces zeer voorspoedig. Binnen enkele minuten kreeg ik beeld op mijn telefoon van de camera. Op het begin had ik wat moeite met de wifi verbinden, nadat ik de camera dichter bij de router heb gezet was dit probleem verholpen.

Na de installatie kwam ik al snel achter dat de camera ondanks dat het design mij het leek geloven je de camera niet op afstand kan bewegen. De beeldkwaliteit is prima wanneer alles dichtbij is maar indien er al enkele meters tussen zitten wordt het beeld steeds brokkeliger. Wanneer het donkerder wordt heeft de camera dit zelfstandig door en springt deze op nachtcamera.

Ik zelf gebruik de camera gericht naar de straat welke s'nachts goed verlicht is. Door de overschakeling van dag naar nachtcamera is het s'nacht onmogelijk om dingen te zien. Ik had daarom graag een instellingen menu willen zien waar ik dit soort dingen zou kunnen aanpassen. Tevens waren er enkele keren dat ik de camera niet kon bereiken en de melding kreeg van offline dit is in 1 weken ongeveer 4 keer gebeurt. meestal deed de camera het wel weer na 15 min. Omdat de camera alleen maar de momenten opslaat waar er bewogen wordt scheelt dit veel opslagcapaciteit en zoek werk naar een bepaald moment van de dag.

al met al is het een mooie camera indien je hem meer voor binnen huis gebruikt.

Heb jij ook een Logitech Circle Wit?