Specificaties Draadloze binnencamera + app - Bekijk alle specificaties

Logitech Circle Wit Review

maritjeNewbie 13 november 2015, laatste update op 13 november 2015, 115 views

Logitech Circle Wit

Als je de Logi Circle uitpakt, zit er weinig in de doos. Geen gebruiksaanwijzing. Het cameraatje is zo makkelijk te installeren dat je ook geen gebruiksaanwijzing nodig hebt. Ik heb de app op mijn smartphone gedownload en daarop krijg je aanwijzingen wat te doen en worden de functies uitgelegd.

Pluspunten

• Goede kwaliteit beeld
  • Goede kwaliteit nightview/nachtcamera
  • 2 kanten op communiceren wel mogelijk
  • Pushbericht op je mobiel als er beweging/activiteit plaatsvindt

Minpunten

• Van de oplaadring af, doet de accu het maar 1 uur

Kwaliteit Score: 4
Het slimme van de camera is dat ie bewegingen signaleert en doorstuurt naar je camera. Dus mocht je hem in je woonkamer hebben staan, krijg je geen beelden toegestuurd zolang er geen beweging in je kamer is.
Ik heb de camera getest in het kippenhok, om te kijken wat er zoal gebeurt in de avond. Ik heb hem zonder oplaadring erin gezet. Met de nightview heb je echt een goede kwaliteit beeld! Dat vond ik wel verrassend. Wat ik wel een minpunt vond is dat de camera na een uur leeg is.
Beelden die naar je smartphone of tablet zijn verstuurd kan je ook inzoomen, maar daarvan vind ik de kwaliteit niet best.
Je kan ook communiceren via de camera. Dat is goed te verstaan.
Voor mensen met wat jongere kinderen die af en toe even alleen gelaten moeten worden, kan de camera een uitkomst zijn.

Heb jij ook een Logitech Circle Wit?