Specificaties Draadloze binnencamera + app - Bekijk alle specificaties

Logitech Circle Wit Review

Johan van DorpNewbie 13 november 2015, 114 views

Logitech Circle Wit

ik vind dat de camera heel erg mooi en scherp beeld heeft het installeren gaat bijna vanzelf

Pluspunten

• hele kwaliteit beeld
  • zeer scherp beeld
  • makkelijke installatie

Minpunten

• geluid is wat minder
  • jammer dat je hem niet kan sturen

Kwaliteit Score: 4
ik vind dat de camera heel erg mooi en scherp beeld heeft
het installeren gaat bijna vanzelf
ik vind alleen het geluid een beetje jammer van de speaker en van de microfoon
en ik vind het jammer dat je de camera niet kan sturen ik wilde mijn honden er mee in de gaten houden die blijven natuurlijk niet op een plek zitten
als je de camera wil gebruiken als babyfoon of iets in de gaten wil houden wat op een plek blijft is deze camera zeker een aanrader goed product voor het geld

Heb jij ook een Logitech Circle Wit?