Asus PCE-AC68 Review

mikepaauw 5 november 2015, 411 views

Asus PCE-AC68

prima product!

Pluspunten

• goed bereik
  • handig te monteren
  • verplaatsbare antennes

Minpunten

• prijs

het is een zeer kwalitatief product en ben er ook super blij mee. ik woon namelijk op een zolder en de router staat beneden bij de tv. dit wil zeggen dat ik niet al te best bereik heb op me kamer. hiervoor gebruikte ik altijd een USB ontvanger maar nadat ik de asus pce-ac68 ingeplugd had werd me internet snelheid een stuk sneller namelijk van 28mb/s naar 107 mb/s dit vind ik persoonlijk behoorlijk veel. het is misschien niet de goedkoopste netwerkkaart maar ik denk zeker een van de beste.

Heb jij ook een Asus PCE-AC68?