Acer Aspire E5-571-38S4 Review

Lavida FP BVNewbie 4 november 2015, 176 views

Acer Aspire E5-571-38S4

Prima product. Kocht hem op Black Friday 2014 bij Media Markt voor een ruime driehonderd ekkies. Voor die prijs kun je er eigenlijk niet heel veel van verwachten, maar ik draai hier nu al een jaar op en dat bevalt prima!

Pluspunten

• vrij breed scherm
  • nummeriek toetsenbord: goddelijk!
  • batterij gaat goed mee

Minpunten

• net even te weinig geheugen als ik veel draai
  • linksvoor gevoelig: bij kloppen valt de laptop uit
  • de 'on board' audiokaart is matig. Jammer!

Ik download overigens niks op de laptop en mijd spywaregevoelige sites. Alles streamen en ik heb alleen bekende software op het systeem (gebruik hem ook voor werk). Hij draait doorgaans als een tierelier.

Wel jammer: de geluidskaart is niet briljant, terwijl ik de laptop via deze laptop Netflix kijk (doorgeschakeld naar tv met HDMI en naar de receiver met tulp) en Spotify luister. Hier ligt veel verlies in "geluidskwaliteit" en dat is wel zonde.

Heb jij ook een Acer Aspire E5-571-38S4?