Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

LaMazulu 29 oktober 2015, 404 views

Logitech Performance Mouse MX

Gekocht in 2011, maar nog altijd m'n trouwe kameraad en rechterhand in 2015. Met veel plezier gebruik ik de Logitech Performance Mouse MX bij mijn iMac. Prima ontwerp, functioneel, 1x laden/3-4 weken/3-4 uur/dag gebruik. Voor de twijfelaars: niet te lang nadenken, gewoon kopen. Zie de uitgebreide review voor meer info.

Pluspunten

• Mac OSX compatible
  • 1x laden (USB micro) > 3 tot 4 weken gemiddeld-intensief gebruik
  • Design, ligt lekker in de hand
  • Duurzaam, gaat lang mee.
  • Functionele knoppen
  • Plug & Play. Extra functionaliteit is mogelijk m.b.v. software.
  • Waar voor z'n geld

Minpunten

• Trekt makkelijk stof aan.

Gekocht in 2011, maar nog altijd m'n trouwe kameraad in 2015. Met veel plezier gebruik ik de Logitech Performance Mouse MX bij mijn iMac.

Deze muis heb ik gekocht nadat ik een maand met de Apple Mouse heb gestoeid en er maar niet aan kon wennen. Deze muis ligt lekker hoog. Als linkshandige heb ik deze muis rechts en het trackpad links.

Hij ziet er na 4½ jaar nog steeds uit als nieuw, behalve dan dat het Logitech logo wat vervaagd is.

De knopjes aan de zijkant heb ik toegekend aan andere functies, te weten printscreen, map Downloads en Notities. Dit weliswaar m.b.v. 3th party software.

Met een laadbeurt kan ik drie tot vier weken doen, met een gebruik van 3-4 uur/dag. De 3 strakke ledjes op de zijkant geven aan hoe vol/leeg hij is. Er moet wel een AA batterij in.

Het knopje om het scrollwiel als vliegwiel te gebruiken werkt goed, maar is meer een gimmick. Gebruik ik enkel om vlot onderaan een pagina/document te komen.

Mocht m'n huidige Logitech muis ooit stuk gaan - ik vraag me af hoe - dan zou ik zonder twijfel een nieuwe bestellen.

Voor de twijfelaars: niet te lang nadenken, gewoon kopen.

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?

Bedankt voor de review! Wat mij vooral aanspreekt is dat je de muis al zolang in je bezit hebt. Dat geeft mijns inziens de review extra waarde
Zelden een betere muis gehad dan deze, gebruik 'm ook al een jaar of 4 met heel veel plezier, dagelijks!