Kingston HyperX Fury Pro Gaming Mouse Pad Extra Large Review

trolloos 27 oktober 2015, laatste update op 28 oktober 2015, 726 views

Kingston HyperX Fury Pro Gaming Mouse Pad Extra Large

Meer dan voldoende voor een mat al ben ik benieuwd hoe de Steelseries Qck aanvoelt.

Pluspunten

• Mooi diep zwart
  • Voelt perfect aan
  • Redelijk dun?

Minpunten

• Rebrand van QPAD UC V2
  • Scherpe randen
  • Het logo had niet gehoeven
  • Redelijk dun?

Ik heb deze muismat 5 minuten geleden uitgepakt en ik zal hierop mijn mening baseren. Het is de eerste muismat die ik ooit gekocht heb dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Dit is omdat ik mijn muis altijd gewoon op mijn houten bureau heb gebruikt maar het hout ging slijten op de plek van mijn muis en daardoor werd mijn muis (Steelseries Xai Laser) minder accuraat. Ik heb hem vooral gekocht omdat ik veel CS GO speel.

Toen ik hem uitpakte was 1 rand al beschadigd en zag je dat de zwarte bovenkant al eraf begon te pellen. Ook is de mat niet zo zwaar dat hij helemaal niet oprolt. Hij rolt namelijk wel een klein beetje op. Ik heb geen verglijkingsmateriaal maar hij voelt wel zeer solide en goed aan en ik ga ook zeker geen andere mat kopen. Ik heb hem wel omgedraaid zodat ik het toetsenbord op het logo heb gezet dat vind ik er een stuk beter uitzien.

Kortom meer dan voldoende voor een mat al ben ik benieuwd hoe de Steelseries Qck aanvoelt.

EDIT: Na 1 dag gebruik kom ik erachter dat als je je toetsenbord eropzet dat de muismat gewoon best wel klein is omdat anders je toetsenbord in de weg zit. Ligt er een beetje aan hoe groot je toetsenbord is maar goed.

Heb jij ook een Kingston HyperX Fury Pro Gaming Mouse Pad Extra Large?