Microsoft Surface RT 32GB Zwart Review

dockum 27 oktober 2015, 147 views

Microsoft Surface RT 32GB Zwart

Verrassing qua performance en mogelijkheden. Opent nieuwe gebruiksmogelijkheden.

Pluspunten

• robuust
  • compleet, ook zonder accessoires

Minpunten

• stabiliteit apps

Wij zochten vervanging van verouderde desktop pc's in de woonkamer. Werkplek is niet noodzakelijk. We wilden kunnen mailen en surfen, pinnen, beetje printen, uitzending gemist bekijken: het lichte huis- tuin en keuken werk.

En dat kan deze tablet ook. Maar dan terwijl ik op de bank zit. Het ingebouwde software toetsenbord is erg minimaal, maar voldoende om eens een wachtwoord in te typen.

Voor veel typewerk heb ik een tweedehands laptop aangeschaft, die meestal in de hoek ligt. Deze review doe ik dus daar op.

Met kinderen en digibeten in huis, vind ik het wel een fijn idee dat er geen programma's geinstalleerd kunnen worden.

Heb jij ook een Microsoft Surface RT 32GB Zwart?

Reviews door de redactie