Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-32E4000 Wit Review

Platypussy 29 mei 2009, laatste update op 2 juni 2009, 683 views

Sony Bravia KDL-32E4000 Wit

Pluspunten

• vormgeving
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• prijs. Er zijn modellen van dezelfde generatie met nagenoeg dezelfde specs die een stuk goedkoper zijn. Deze televisie is duurder gebleven omdat hij wat minder makkelijk te krijgen is.

De primaire reden waarom ik voor deze televisie gekocht heb is vanwege de aparte vormgeving. Het wit in combinatie met de zwarte lijst sprak mij en mijn vriendin erg aan.

beeld
De beeldkwaliteit vind ik erg goed: scherp beeld, natuurlijke kleuren, contrastrijk beeld (zwart is ook echt goed zwart) en geen backlight bleeding. De goed kleurweergave komt met name naar voren wanneer je foto's vanaf een usbstick bekijkt: ik zie geen duidelijk verschil met het beeld van mijn iMac. Kijkhoek is ook prima, ook vanaf een flinke hoek zie je geen kleurverschillen.

mogelijkheden
De aansluitmogelijkheden zijn ruim voldoende: 3x HDMI, 1x VGA, 2x Scart en een direct kabelaansluiting. Ook is het mogelijk om je Digitenne smartcard direct in het toestel te steken, maar dit heb ik nog niet geprobeerd omdat de Digitenne-ontvanger gewoon op m'n AV-receiver zit aangesloten.

• Harman Kardon AVR347
  • Harman Kardon HKTS 7 5.1 speakerset

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-32E4000 Wit?

Dit is 1 van de toestellen op mijn verlanglijstje. Echter ik kan met jou (veel te korte ) review helaas niet veel,kijk hieronder bv eens een andere review en probeer het nog eens als je dat wilt natuurlijk.

productreview: Philips 42PES0001D/10 (Essence) review door DonJunior