Specificaties 9,6" (1280x800), Android 4.4, WiFi - Bekijk alle specificaties

Huawei MediaPad T1 10 Wit Review

Sabrina LeursNewbie 23 oktober 2015, 1.694 views

Huawei MediaPad T1 10 Wit

Dit apparaat is gewoon weg super!!

Pluspunten

• degelijk appataat
  • ligt lekker in de hand
  • mooi vorm gegeven
  • mooi beeld
  • mooie prijs
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• ik heb er nog geen kunnen vinden.

Super kwaliteit, voelt degelijk aan, is snel en geageerd precies zoals ik hoopte. Goede beeldkwaliteit, dus erg prettig om filmpjes of TV te kijken en als je hem volledig open zet, komt er heel wat volume uit, dus muziek luisteren kan ook zonder oordopjes. Ik heb tot nu toe ( ik heb hem nu 4 dagen) geen enkel probleem ondervonden. Hij laad zelfs lekker snel op.
zeer tevreden met dit apparaat. Zeker een aanrader. Is zijn prijs zeker meer dan waard. Zelfs mijn dochtertje kan ermee overweg!!

Nogmaals, super apparaat, ik word hier heel vrolijk van :)

Heb jij ook een Huawei MediaPad T1 10 Wit?