Specificaties 10,6" (1920x1080), Win RT, WiFi - Bekijk alle specificaties

Microsoft Surface 2 32GB Zwart Review

sp-1070 22 oktober 2015, laatste update op 26 oktober 2015, 306 views

Microsoft Surface 2 32GB Zwart

Mooie machine licht, mooi scherm, Windows rt en goed te gebruiken met de touchcover/typecover.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Sterk
  • Licht
  • Windows rt

Minpunten

• geen

De Microsoft Surface RT is een mooie sterke tablet, er kunnen alleen apps op uit de Microsoft store dit door de RT versie van Windows. Dit aanbod is nog altijd groeiende, en wordt steeds beter. Als je dus op zoek ben naar een vervanging voor je laptop dan is dit waarschijnlijk geen geschikte tablet voor jou. Ik zelf heb er helemaal geen last van en gebruik eigenlijk alleen nog de tablet voor alles wat ik doe.

De touch cover reageert erg goed klikt er erg goed aan vast, zo goed dat je de tablet op zijn kop kan laten hangen aan het toetsenbord.

Het scherm heeft een resolutie van 1920 x 1080 en is zeer helder, een genot om naar te kijken en omdat hij zo licht is is hij ook prima vast te houden voor langere tijden (trein etc.).

Ik ben er zeer blij mee ik denk dat veel mensen hem zullen laten liggen door de versie van Windows die erop staat, ik zou zeggen vergis je niet en kijk er nog eens na loop eens door de Microsoft store heen om te kijken wat er al dan niet opstaat. Er zijn een aantal voordelen aan Windows RT zo heb je bijv. geen virus scanner nodig(lichter voor de processor en je ram geheugen), de batterij duur is ook beter dan die van de non-rt versies van deze tablet.

Heb jij ook een Microsoft Surface 2 32GB Zwart?

Wat grappig dat je nu nog een review schrijft voor de Surface 2. Maar, inderdaad, het is een uitstekend apparaat en voldoet nog steeds goed voor de meeste basis taken. Hij is een stuk vlotter en soepeler dan de Surface RT en draait daarom de meeste apps uit de Store ook prima.
Wel een vraag: hoe bevalt de laatste RT update waarin het Start menu etc. dezelfde look en feel heeft gekregen als Windows 10?
Hoi,

ik ben tot nu toe nog geen app tegengekomen die niet werkt naar behoren.

Maar nu even over naar je vraag, het is gellukig een optie die je aan en uit kunt zetten. Ik zelf gebruik het helemaal niet en dit is eingelijk om maar een reden, en dat is dat de apps nog steeds in fullscreen starten. Als je dan op het windows knopje drukt laat hij wel het start menu zien, maar blijft de app open. Om terug te kunnen naar je bureaoblad vanaf de start moet je dus de bureaoblad knop pinnen aan de start.

Als de apps niet in fullscreen zouden openen zou ik het zeker gebruiken.

Groeten
Ah, duidelijke uitleg, bedankt :)
heeft deze tablet geen 1920x1080 resolutie? we hebben het toch over een surface 2?
Klopt bedankt dat je me daar even op wees is inmiddels aangepast