Specificaties Hexa (6) core @ 3,5GHz-4,1GHz - Bekijk alle specificaties

AMD FX-6300 Black Edition Review

dzyleung 13 oktober 2015, laatste update op 13 oktober 2015, 687 views

AMD FX-6300 Black Edition

Geweldige processor voor de prijs

Pluspunten

• Multicore
  • Overklokking
  • Prijs/Kwaliteit vehouding
  • Snel

Minpunten

• Stock koeler (zoals altijd)
  • Kan warm worden als je niet uitkijkt

ALGEMEEN:
Hij is erg snel en werkt goed. Multitasking is perfect en de turbo is geweldig. Overclocken is makkelijk maar ik houd het bij de turbo boost van 4,1 Ghz

PRESTATE:
Ik had dit niet verwacht maar ik heb GTAV met gemak kunnen spelen op 60+ fps op deze processor + MSI 750ti TF.
Helaas kan ik de textuur niet maxen in de game maar dat komt door mn VRAM op mn videokaart dus de processor doet het goed.

MINPUNTEN:
Hij kan wel erg warm worden maar daarom heb ik de CM 212 EVO gekocht omdat de standaard koeler erg slecht is (elke stock cooler is best slecht).

CONCLUSIE:
Hij doet het gewoon perfect en de prijs-kwaliteit verhouding is top

Heb jij ook een AMD FX-6300 Black Edition?

Meer advertenties

Ook hier tevreden over de FX-6300 precies wat dzyleung zegt, alleen dan met een MSI R7 370 4GB.
Had vooraf al gehoord dat de standaard koeler niet veel was dus gelijk een Cooler master hyper 412S erbij besteld.
Temperatuur blijft netjes en de turbo boost is een leuke optie, prijs-kwaliteit perfect :)